*** سامانه تلفنی هواگو هواشناسی گیلان 134 ***  شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی   ***   سال جهش تولید با مشارکت مردم ***   

دیدار مدیرکل هواشناسی استان گیلان با فرماندار شهرستان رودسر

در مورخ 28/4/1402 مدیرکل هواشناسی استان گیلان به همراه رئیس اداره شبکه پایش هواشناسی در محل فرمانداری شهرستان رودسر حضور یافته و با آقای شهاب زاده فرماندار محترم شهرستان دیدار و گفتگو داشتند.

به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان ، آقای محمد دادرس مدیرکل هواشناسی استان گیلان در این دیدار نسبت به تبیین برنامه های عملیاتی هواشناسی در شهرستان رودسر توضیحاتی را ارایه نمودند . همچنین ایشان در خصوص  تکمیل ساختمان اداری ایستگاه هواشناسی رودسر که دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد می باشد و سایر پروژه های نگهداری و تجهیز و توسعه شبکه ایستگاههای هواشناسی از فرمانداری در خصوص تامین و تخصیص اعتبار درخواست مساعدت نمودند.

در ادامه این دیدار آقای شهاب زاده فرماندار محترم شهرستان رودسر از پی گیری های هواشناسی استان در بحث توسعه شبکه ایستگاهها و پیشرفت برنامه عملیاتی در شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و همچنین اطلاع رسانی به موقع هواشناسی در شرایط بحرانی و فعالیت های کشاورزی و دامپروری و ... را برای تصمیم گیری مسئولین حائز اهمیت دانسته و در خاتمه نسبت به تامین و تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه های هواشناسی در شهرستان قول مساعدت و همکاری دادند.